tijsenmarleen.reismee.nl

San Fransisco-Pismo beach

heej!

Wij zijn gearriveerd in de badplaats Pismo beach.

Vanmorgen om een uurtje of acht zijn we weg gereden uit SF om onze route naar LA aan te vangen.. Maar niet zonder eerst de tip die we van de Marrokaanse amerikaan die we dinsdag avond troffen na te volgen.Volgens hem was het zeer de moeiteom bij twin peaks te gaan kijken. We hadden geen ideewat het zou zijnomdat we het niet tegen gekomen waren in eerdere reisverhalen, en de standaard reis gids/folder-dingen.Ach, we zijntoch met de auto dus een klein ommetje zou niet heel veel in tijd schelen. Na weer wat flike hoogte meters overbrugt te hebben kwamen we op de bestemming. Dit bleek een uitkijk punt, en wat voor een!! De hele stad inclusief bruggen en water lagen voor ons uit gespreid.. Echt adembenemend. Dat ze dat nergens in de boekjes vermelden is ons een volledig raadsel.!

Toen de tomtom in gesteld om de higway one te gaan volgen. Wat een weg! Bochten af gewisseld met spectaculaire ver gezichten. Eigenlijk zonde om het met de auto te doen en niet met de motor. Moeten nog maar een keer terug ;]

Tijs vergelijkt het met rijden in de bergen, maar dan geen afgrond en bomen, maar kilometers aan lichtblauwe maar soms ook woest zee naast je.

Voor vanavond hebben we een motelletje aan de rand van pismo beach. Morgen deel twee van de hogway one. Jullie horen van ons!!

liefs

Pa & Ma

fantastisch jullie reis verhaal we kijken er elke dag naar uit