tijsenmarleen.reismee.nl

Rondje noord italie

In het kader van Bassie houd niet van vliegen maar adriaantje wel van warmte op zijn botten een soort gulden middenweg gevonden.wen reisje door noord Italië.

Maandag om half een vertrokken we vanaf Eindhoven airport naar pisa. Met twee van die dingen in mijn mik geloof ik dat Tijs redelijk weinig last van me had? 1,5 uur stelt ook niks voor natuurlijk..

Of 5 min lopen vh vliegveld onze fiat 500 op gehaald en naar bestemming 1 gereden. Florence. Wauw. War een mooie stad. Wel blij met ons hotel op loopafstand van van Alles én parking in de hotel tuin. Niet geheel overbodige luxe. Man wat een smalle straatjes,veel auto's en scooters, wat een scooters overal.

Tijd voor een verkenning tochtje en een ijsco op het muurtje langs de Arno. Veel van de betaalde bezienswaardigheden waren jammergenieg al uit verkocht. Dus na wat slenteren langs de pont veccio en andere mooie gebouwen meer gestreken voor een lokaal pils in een piep bruin cafe aan de via Dante . ...

Daarna nog watl rond gelopen op zoek maar een leuke eet gelegwnheid. Lastig lastig. Geboeid door een kudde spreeuwen bleven we steken bij een restaurantje voor een aperitiefje. Maar na de geur van truffel voorbij ging toch maar blijven plakken voor een heerlijk diner..