tijsenmarleen.reismee.nl

SF again

heej,

Allereerst vinden we het super leuk dat jullie mee lezen! En bied ik hierbij mijn excuses aan voor de waarschijnlijk talloze taalfouten, en veeeelte lange zinnen.. Maar jullie weten wie het schrijft he?! ;]

zitten nu weer in San Fransisco. Vanochtend, na een wat onrustige nacht, vertrokken naar SF met als enige tussenstop een Wallmart in de plaats Gilmore. Ook dat moet je gezien hebben. Echt ze doen hier alles om de mensen die geen zin hebben vooral niet te ver te laten lopen. In de Wallmart kon je van tampons totpakken suiker van 5kilo,sloffen en tv's kopen. En daarbij heb je ook nog drive trough aphoteken en zelfs drive trough pin automaten.. hoe lui kun je worden.... Onderweg hebben we ook nog een paar tumble weeds gezien. Die worden in films gebruikt om stilte en uitgestorvenheid te benadrukken, maar ze zijn hier dus best normaal. kreeg ze niet erg op de foto, das dan wel weer jammer..

Hebben in SF het zelfde hotel weer op gezocht. Ligt redelijk centraal en is een soort van betaalbaar.

Het regent hier nu dus moeten maar even kijken wat we moergen gaan doen. Kunnen in ieder geval alvast een beetje wennen aan het klimaat aan die kant van het water..