tijsenmarleen.reismee.nl

laatste dagje SF

heej hallooow,

Dit is ons laatste dagje hier alweer.. Maar wel een heerlijke hoor. Hebben mooi een beetje rond geslenterd door de stad. En stiekum ben ik er wel een beetje verliefd op geworden. Deze stad heeft alles. Ondanks dat het niet echt een kleine stad is, gaat het er hier wel super vriendelijk aan toe. Vanmorgen zaten we bij een bagel (o man, dat is ook zoooo lekker hier!!) tentje vlak om de hoek van ons hotel te ontbijten en kreeg ik een elleboog-por van een jongen die achter mij zat. Ik keek om, meer omdat ik iets voelde en niet precies wist wat. Sorry sorry pruttelde hij meteen, huh??? voelde het nauwelijks. De meeste mensen kijken hier ook gewoon blij en lachen naar je als je passeert. Geloof dat ik dat ook best bijzonder vind.

Voor de shopaholics kan ik me voorstellen dat die een paar schoenen verslijten als ze hier zijn. Het houd maar niet op met de winkels. Ben erg goed geslaagd om van het winter ook door te kunnen met hardlopen. Heerlijke broek en handschoenen. Kost net niks. Ongeloofelijk in herhaling vervallen toen ik mijn fantastische nike laarzen in het zwart tegen kwam. Doe mij die ook maar. Gelukkig kon tijs ook nog wel wat slagen, anders voel ik me vreemd genoeg misschien wat schuldig..

Ben wel erg blij dat we vorige week begonnen zijn hier. Door de weeks is het toch allemaal wat beter te bezien als in het weekend. Het tentje waar ze de lekkere irish coffee verkopen was nu bom vol, net als de boten en de cable cars. Kan me zo voor stellen dat het fietsen op de Golden Gate nu meer in collone zou zijn geweest. Toch mooi dat we dat al in de pocket hadden..

Vanavond alweer pizza gegeten, op verzoek van tijs. Hij had zowel in ons lonely planet boekkie als in Reizen magazine gelezen dat je bij Cinecitta fantastisch pizza kon eten. Niks gelogen. Denk dat ik de pizza met de minste ingrediente had, maar lekker. Tijs had een met wat meer vlees erop en ook die was zalig. Zeldzaam dunne bodem ook. En een van de weinig restaurants waar we na het eten niet meteen de rekenig kregen. Dat schijt hier redelijk normaal te zijn. Eten op en geen drank meer = rekening. Koffie na, nee hoor dat kennen ze schijnbaar niet. Daarna nog even een bakje gedaan in het Trieste Caffe. Daar zou het script van the Godfather geschreven zijn, dus daar moesten we ook even een kijkje nemen.

Nu weer in het Nob Hill hotel en zo maar op bed.

Zien jullie allemaal snel!!!

Liefs

Reacties

Reacties

wessel&nynke

jammer dat jullie reis erop zit. Vond het erg leuk om jullie verhalen te lezen. Gister zaten we BNN op reis te kijken ook een item over amerika, ik riep steeds daar zijn tijs en en marleen ook geweest haha.
Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Goeie terugreis en we willen natuurlijk alle verhalen ook nog live horen hoor.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!